Bezoek onze winkel in Son
Onze deskundige medewerkers helpen u met plezier.
Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij SHOES BY
BOUDEWIJNS. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u een andere maat?
Geen probleem!
U kunt het artikel in de originele verpakking
binnen 14 kalenderdagen na ontvangst retourneren. Dit geldt
ook voor afgeprijsde artikelen. Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag u de schoenen wel eerst passen.
1. Stop het product dat niet naar wens zijn terug in de schoenendoos en stop dit vervolgens in de SHOESBYBOUDEWIJNS - verzendverpakking. Let op, mocht u de originele verzendverpakking niet meer hebben, mag het ook in een andere stevige doos.
2. Ga naar uw account en geef aan welk product u wilt retourneren. Hier download u het retour-label welke u op de verzenddoos plakt. geen account -> kijk verder op deze pagina
3. Ga op zoek naar een POSTNL-punt bij u in de buurt.
4. Bij het door jou gekozen POSTNL-punt kunt u de verzenddoos afgeven. Hier maken ze een retourzending aan voor jouw pakket. U ontvangt vervolgens een bewijs van afgifte dat u goed dient te bewaren totdat we uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt. Dit is namelijk het bewijs dat u iets hebt opgestuurd. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour. ShoesByBoudewijns is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourpakketten.
5. Zodra de retourzending door ons is ontvangen en verwerkt, ontvangt
u een mail met een bevestiging daarvan. Wij storten uw aankoopbedrag
binnen 3 werkdagen terug op uw rekening. De retourkosten worden hiervan
in mindering gebracht. Binnen Nederland is dit euro 6,95 en vanuit het
buitenland vanaf euro 9,95; afhankelijk van het land van herkomst en de
op dat moment geldend tarief.
1. Verpakt de schoenen in de doos waarin het product is geleverd.
2. Stuur het pakket met voldoende frankering naar:
ShoesByBoudewijns
Nieuwstraat 24
5691 AC Son
3. Na ontvangst storten wij uw aankoopbedrag terug op uw rekening.
U plaatst een nieuwe bestelling en stuurt de al ontvangen bestelling terug. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
1. Retourneer of ruil de schoenen in onze fysieke winkel BOUDEWIJNS SCHOENEN in Son en Breugel
2. U krijgt binnen een half uur nadat u het pakket hebt afgegeven een e-mail met de bevestiging dat de bestelling retour is verwerkt. Wij storten het aankoopbedrag terug op uw rekening.
Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Geef het aan ons door via e-mail en we regelen dat u het artikel kosteloos kunt retourneren. Schoenen uit de Sale worden regelmatig gepast in onze fysieke winkel waardoor er pas-sporen kunnen ontstaan. Hierop kan geen recht worden verleend voor het kosteloos retourneren. Hou hier rekening mee.
Beschadigde of gebruikte artikelen, artikelen waarvan u de originele verpakking niet kunt meesturen. Passen mag natuurlijk wel altijd.
Indien jouw retourpakket kwijt is geraakt door de pakketdienst, dien je contact op te nemen met de betreffende pakketdienst. Wij als ShoesByBoudewijns zijnde kunnen ondersteunen in het verschaffen van de benodigde informatie voor het starten van een onderzoek bij de pakketdienst. Als klant zijnde blijf je verantwoordelijk voor jouw retourzending. Bewaar mede daarom altijd jouw verzendbewijs.
Telefoon: +31 (0) 499 471 235
Maandag 13.00 -18.00 uur
Dinsdag 09.00-18.00 uur
Woensdag 09.00-18.00 uur
Donderdag 09.00-18.00 uur
Vrijdag 09.00-18.00 uur
* U bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het verzendbewijs altijd goed.
Onze deskundige medewerkers helpen u met plezier.