Ruilen & Retourneren

Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij SHOES BY BOUDEWIJNS. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u een andere maat? Geen probleem!
U kunt het artikel in de originele verpakking binnen 14 kalenderdagen na ontvangst ruilen of retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen. Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag u de schoenen wel eerst passen.

Hoe werkt ruilen en wat kost het?

Ruilen (binnen Nederland) is GRATIS

Wanneer u het gekochte artikel wilt ruilen voor een andere maat of artikel vul dan het retour-formulier in en stop deze in de doos.
Stuur vervolgens een e-mail bericht naar info@shoesbyboudewijns.nl waarin u uw naam en ordernummer vermeldt en tegen welk artikel/maat u wilt ruilen, zodat wij deze kunnen reserveren. Hierna ontvangt u van ons zo spoedig mogelijk per email een pakketzegel met een barcode welke u op de (originele verpakking) kunt terug plakken. Plak de doos goed dicht om problemen tijdens verzenden te voorkomen. Breng uw pakket binnen 2 dagen na ontvangst van de pakketzegel naar een PostNL servicepunt, en laat uw pakket scannen en vraag naar een verzendbewijs.

U bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het afgiftebewijs altijd goed. 

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen en verwerkt, krijgt u van ons per e-mail een bericht. Het juiste artikel/maat wordt direct gratis naar u toegestuurd

Het kosteloos ruilen is eenmalig van toepassing. Het recht van gratis ruilen / retourneren vervalt wanneer een artikel niet meer in voorraad is

Verkeerd artikel ontvangen?

Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Geef het aan ons door via e-mail en we regelen dat u het artikel kosteloos kunt retourneren.

Wat ruilen en retourneren we niet?

Beschadigde of gebruikte artikelen, artikelen waarvan u de originele verpakking niet kunt meesturen. Passen mag natuurlijk wel altijd.

Actievoorwaarden

Wanneer u artikelen wenst te ruilen die 50% of meer zijn afgeprijsd, is ruilen niet mogelijk. U kunt de artikelen uiteraard wel retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.
 

Hoe werkt retourneren en wat kost het?

Retourneren (binnen Nederland)

Wanneer u het gekochte artikel wil retourneren vul dan het retour-formulier in en stop deze in de doos.

Methode 1:

Vermeld de volgende gegevens op de verpakking:

SHOES BY BOUDEWIJNS
Nieuwstraat 24
5691 AC Son
Nederland
 

Breng het pakket zelf naar een PostNL servicepunt. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. U bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Wij adviseren u dan ook om de retourzending als aangetekende pakketzending te versturen. Hiermee bent u verzekerd mocht er onderweg iets onverhoopt misgaan. Bewaar het afgiftebewijs altijd goed.
 
Methode 2:
Stuur vervolgens een e-mail bericht naar info@shoesbyboudewijns.nl waarin u uw naam en ordernummer vermeldt en dat u graag de artikelen wilt retourneren. Hierna ontvangt u van ons zo spoedig mogelijk per email een pakketzegel met een barcode welke u op de (originele verpakking) kunt terug plakken. Plak de doos goed dicht om problemen tijdens verzenden te voorkomen. Breng uw pakket binnen 2 dagen na ontvangst van de pakketzegel naar een PostNL servicepunt, en laat uw pakket scannen en vraag naar een verzendbewijs. 
Wanneer wij de artikelen hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag minus de retourkosten a 6,95 terug op uw rekening.

Retourneren en ruilen (buiten Nederland)

Wanneer u het gekochte artikel wil retourneren of ruilen vul dan het retour formulier op de achterkant van het bestel formulier in en stop deze in de doos. Vermeld de volgende gegevens op de verpakking:

SHOES BY BOUDEWIJNS
Nieuwstraat 24
5691 AC Son
Nederland

Breng het pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor. U betaalt zelf de verzendkosten. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. U bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Wij adviseren u dan ook om de retourzending als aangetekende pakketzending te versturen. Hiermee bent u verzekerd mocht er onderweg iets onverhoopt misgaan. Bewaar het afgiftebewijs altijd goed.

Zelf retourneren in de winkel kan

Wij geven in de winkel geen contant geld of tegoedbon retour, maar u krijgt een ontvangst bewijs van inlevering van de goederen. U ontvangt het bedrag retour op gelijke wijze als bovenstaande voorwaarde.


Wij zijn telefonisch bereikbaar op:

Telefoon: +31 (0) 499 471 235

Maandag 13.00 -18.00 uur
Dinsdag 09.00-18.00 uur
Woensdag 09.00-18.00 uur
Donderdag 09.00-18.00 uur
Vrijdag 09.00-18.00 uur